در دنیای مدرن امروز، نیروی انسانی در سازمان ها به مزیت رقابتی تبدیل شده است. کارکنان نامناسب، می توانند موجبات شکست کسب و کار را فراهم کنند ، کارکنان معمولی می توانند موجب حفظ کسب و کار ورسیدن به نقطه سر به سر شوند و کارکنان خوب می توانند حتی کسب و کارهای متوسط را اوج دهند. وفاداری معمولاٌ بوسیله سه عامل مشخص می گردد:
شناسایی و اعتقاد به اهداف ، ارزش ها و رسالت سازمان. تمایل به برعهده گرفتن فعالیت هایی که در وهله اول سازمان از آن منتفع می شود. تمایل به ماندن و ادامه دادن کار در سازمان.
این مجموعه که شامل 23 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است به تبیین یکی دیگر از مهارت های مدیران اثربخش پرداخته و موضوعا زیر را مطرح نموده است.
فهرست مطالب:
1-مفهوم وفاداری سازمانی
2- اهمیت وفاداری سازمانی
3-اثرات بکارگیری رویکردهای مختلف در سازمان
4-انواع وفاداری
5-روش های ایجاد وفاداری در سازمان
6-پرسشنامه سنجش وفاداری سازمانی
7-منابع
تعداد مشاهده: 1266 مشاهده
کد فایل:19767
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۶
حجم فایل ها:1.1 مگابایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
پاورپوینت دوره آموزشی خودشناسی و شخصیت شناسی
قیمت : 40,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت خودشناسی
قیمت : 30,000 تومان
پاورپوینت درمان های استنباط گرا( راه حل محور و روایت درمانی)
قیمت : 20,000 تومان
پاورپوینت درمان های مراجع/فرد محوری راجرز
قیمت : 35,000 تومان
پاورپوینت درمان های حساس به جنسیت و فرهنگ
پاورپوینت درمان های آدلری
پاورپوینت درمان های رفتاری(رفتار درمانی)
پاورپوینت درمان های سیستمی ستیر
پاورپوینت درمان های وجودی رولومی
پاورپوینت گشتالت درمانی پرلز
پاورپوینت درمان روانکاوی
پاورپوینت درمان های بین فردی