اعتماد عامل بسیار مهم و حیاتی جهت به حداکثر رساندن عملکرد در تیم ها و سازمان ها می باشد
در تعریف اعتماد می توان گفت اعتماد یک باور قوی مبنی بر اینکه می توان به یک نفر اتکا کرد می باشد
به عبارت دیگر اعتماد عبارتست از باور و یقین به اینکه آنهایی که ما به ایشان اعتماد کرده ایم انتظارات ما را نسبت به خود برآورده خواهند کرد که این انتظارات تابع ارزیابی ما از وظیفه و مسئولیت دیگری برای تامین نیازهای ما می باشد.
مجموعه حاضر شامل 22 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که به تبیین اعتماد در سازمان پرداخته و موارد زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب:
1-مفهوم شناسی و اهمیت اعتماد
2-ویژگیهای سازمان دارای جوی از اعتماد
3-عوامل از بین برنده اعتماد در سازمان
4-مدیریت اعتماد
5-ایجاد اعتماد در سازمان
6-منابع و مآخذ
تعداد مشاهده: 2236 مشاهده
کد فایل:19765
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۵
حجم فایل ها:597.5 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
پاورپوینت کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی
قیمت : 90,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
دانلود پاورپوینت آزمون های روانشناختی 1 (هوش ،استعداد و رغبت) ویژه تدریس دانشگاه های دولتی
قیمت : 70,000 تومان
دانلود پاورپوینت نمونه اجرا شده حافظه بالینی وکسلر با نمره گذاری
قیمت : 59,000 تومان
دانلود پاورپوینت اصول روانشناسی بالینی
قیمت : 80,000 تومان
دانلود پاورپوینت روانشناسی سلامت اقتباس کامل از “کتاب روانشناسی سلامت” اثر آنتونی جی کرتیس، ترجمه ی دکتر علی فتحی آشتیانی و هادی عظیمی آشتیانی. جایگزین کامل کتاب اصلی به همراه ذکر تمامی نکات اصلی کتا
دانلود پاورپوینت آموزش کامل SPSS نسخهی کامل آموزش استفاده از نرمافزار SPSS ویژه اساتید و دانشجویان تمامی رشته ها
قیمت : 39,000 تومان
دانلود پاورپوینت تست شخصیت MMPI
قیمت : 50,000 تومان
پاورپوینت کتاب نظریه های شخصیت/جس فیست و گریگوری جی فیست / مترجم : یحیی سید محمدی
قیمت : 48,000 تومان
نرم افزار mmpi-2
قیمت : 150,000 تومان
پاورپوینت تعادل کار و زندگی
قیمت : 47,578 تومان
مداخلات موثر در پیشگیری از خودکشی
قیمت : 44,648 تومان
پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی نوپدید